Sposoby i kolejność przyjmowania i załatwiania spraw pracowników jednostek obsługiwanych:
W Świdwińskim Centrum Usług Wspólnych sprawy rozpatrywane są chronologicznie, w kolejności ich zgłaszania, bez zbędnej zwłoki w terminach wynikających z Kodeksu postępowania administracyjnego lub innych szczególnych przepisów prawa.
Wszelkie informacje dotyczące sposobów i procedur załatwiania spraw w placówce udzielane są telefonicznie przez pracowników odpowiedzialnych merytorycznie za prowadzenie poszczególnych spraw. Szczegółowy wykaz znajduje się w zakładce KONTAKT.
Ponadto pytania można kierować do placówki za pomocą poczty elektronicznej – cuw@swidwin.pl
Korespondencja elektroniczna z CUW Świdwin
Szanowni Państwo,
z uwagi na docierające do Świdwińskiego Centrum Usług Wspólnych sygnały o problemach związanych z odbieraniem i doręczaniem korespondencji nadsyłanej pocztą elektroniczną (e-mail), uprzejmie prosimy o kierowanie wszelkiej korespondencji elektronicznej adresowanej do CUW Świdwin za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP lub skrzynki do e-Doręczeń.
Adres skrytki ePUAP: /CUWswidwin/SkrytkaESP
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-24202-27650-TAHAJ-21
Informujemy, że podane na stronie adresy poczty elektronicznej mają charakter techniczny i pomocniczy w załatwianiu spraw. Wysłanie wiadomości na inny adres e-mail niż adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej czy adres do e-Doręczeń nie gwarantuje, że wiadomość zostanie otrzymana, nawet w przypadku otrzymania potwierdzenia doręczenia wiadomości generowanej przez systemy pocztowe ze względu na funkcjonujące w jednostce automatyczne filtry antyspamowe i antywirusowe.
Jeżeli zatem zależy Państwu na bezpieczeństwie i pewności w korespondencji elektronicznej z CUW Świdwin, zaleca się korzystanie z systemu e-PUAP lub e-Doręczeń wolnych od ryzyka niedostarczenia pisma.